Vin mitt i veckan

men har man inget jobb och har haft helg typ varje dag i ett år så fortsätter jag så här i kylan också. Träffade Sara och Louise på stan idag och vi fikade och pratade om allt, nu har jag precis lyckats komma in på min hotmail och hade fått ett kort från familjen och de skrev att dom sakande mig och då började jag nästan gråta igen. Ska ställa mig i snön och ta ett kort och skicka till dom i helgen och så hoppas jag vi skypear typ imorn! 

Sara kommer snart och vi ska käka planka, dricka vin och kolla Trassel som den så fult heter på svenska mer känd här i bloggen som Enredados och Solsidan! Har fortfarande inte sett ett avsnitt och har ingen aning om vad det är så antar att det kommer bli en rolig kväll och dessutom så är det ju tydligen alla hjärtans dag idag också! Mysigt ju haha!


Imorn far jag till Hultsfred tidigt på morgonen med farfar för att fixa nytt pass så det blir gjort någon gång, så ska jag träffa Micka på kvällen också, har verkligen varje dag helt uppbokad hela veckan men det är kul :)


Kommentarer
Postat av: Madde i Australien

Jag förstår att alla dagar blir fullbokade nu när du kom hem. Jag planerar redan nu allt vi måste hinna med på dom få dagarna vi förhoppningsvis kommer hem i juni. Puh!

2012-02-15 @ 02:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0