-

Torsdag och solen skiner som vanligt här typ. Nu var det så där extremt länge sedan det regnade igen, kommer inte ens ihåg när det var sist men kanske sep eller något. Detta år har det verkligen inte kommit någon vinter höst och nu är det snart vår Grymt härliga dagar har vi msåte jag säga! 

Lyckades vakna av första knackningen idag iaf och M sa iaf Sofia är du vaken så det var inte illa haha. Kände mig mer utvilad idag när jag vaknade också så nu har jag städat det vi inte hann igår inför morgondagen. A sover och I kollar film därför passar jag på att slappa lite medan jag tvättar och lagar lite mat. 

Sedan innan maten ska jag springa iväg en snabbis till stan och köpa resväskan så det är klart iaf. Imorn är det ytterligare en ledig dag, vi håller verkligen inte koll på vad det är för dagar nu när det är lediga dagar hit och dit hela tiden.

Nu ska jag fixa lite bland "julklapparna"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0