Mitt 2011 i bilder

Januari: Började med att fira in 2011 hos Ida i Enköping. Sedan spenderade jag drygt 2 veckor i Vimmerby med kompisar, familj och släkt och avslutade med att spela en fotbollscup i Rödsle innan jag tog mitt pick och pack en andra gång till Gran Canaria och sedan vidare till Marbella på obestämd tid. 


Nyår


Gran Canaria


Pernilla och jag på GC


Marbella

Februari: Hela februari befann jag mig i Marbella och pluggade spanska och lärde mig extremt mkt! Träffade även härliga människor, hade kul, festade och mkt mer :) Bestämde mig för att jag inte ville åka hem till Sverige och lyckades då hitta en familj som behövde en au pair och tog bussen till Aguilas sista feb.


Träffade den här härlgia norska bruden som gick i min klass :) 


Mina sambosar


Och ett gäng svenska tjejer såklart!

Mars: Första månaden var jag hemma med mamman i familjen och lärde mig allt jag behövde veta. Tog hand om en liten bebis på bara fyra månader och en tjej på 3 år. Kände redan från början att jag hamnat i rätt familj och kände mig direkt som en i familjen. Kollade på carnavalen och gick ut med M och hennes vänninor en kväll.


Aguilas


Aguilas


Rocktema på carnavalen - här nästan färdig

April: Dags att börja vara hemma själv om dagarna med den lilla tjejen vilket gick bra! Grät väldigt mkt men det vara bara att lägga henne i vagnen och köra runt! Firade I:s födelsedag och träffade släkten för första gången! Åkte ner till Marbella över en helg och festade och hade det bra :)


Solade första gången




Festade med de gamla folket i Marbella :)

Maj: Fick besök av pappa och Helene och umgicks mkt med dem! 





Juni: Stekhett och man kunde inte annat än att ligga på stranden så där spenderades de flesta timmarna av denna månad. Fick även besök av Ida som kom och bodde hos oss i 10 dagar :)


Vi slog läger på stranden


Den här snyggingen besökte mig :)

Juli: Spenderade en helg i Madrid på ett lyxigt hotell och gick på bröllop. Efter det åkte vi med färja över till Mallorca för två veckors underbar semester :)


Fick klänningen av familjen för att ha något att ha på mig! :)




Mallorca - besökte underbara platser




Familjen



Augusti: Första dagarna spenderade vi på Mallorca och på båten tillbaka till Spanien. Sedan blev det mycket sol och bad då det var grymt varmt att komma hem igen därför köpte vi en pool som vi i stort sätt bodde i hela dagarna! I slutet av månaden kom M:s lillebror hit och vi umgicks, festade och lite så. 








Max

September: Fortfarnade hur varmt som helst men nu efter flera månader på stranden blev man ganska trött på det så det började ta slut med badning och sånt här. Sverigebesök, överraskade släkten. 




Ingen bild från när jag var hemma men en från slutet av september iaf och då kunde man gå omkring så här

Oktober: Kan jag inte komma på att vi gjorde något speciellt. 


Fortfarande varmt och skönt och detta var en perfekt outfit för denna månaden

November: Firade A som fyllde ett år, tatuerade mig. 


Blåsa ut ljuset







December: Långa härliga promenader längst stranden, jul och nyårsfirande








Dagen innan nyårsafton tog vi en picknick på stranden

Det var lite av allt jag vart med om detta år. Barnen har växt och jag har lärt mig så mkt detta år. Lilltjejen har fått två små tänder, börjat gå lite med hjälp och blivit söt som en docka. Stora tjejen har lärt sig mer svenska och sköter sig bättre i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0