Barnfri

Idag förberedde jag mig för dagis och sånt och gick bort med A runt kl 09 och 15 min senare var jag hemma igen för de sa att idag skulle de testa att ha henne själv utan mig så jag fick gå hem igen. Lite nervös att hon skulle gråta och så hela tiden men när jag hämtade henne en timma senare sa de att det hade gått jättebra. Hon hade inte gråtit eller behövt nappen någon gång. Imorn är det likadant, hoppas det också går bra. 

Hann va hemma ca 40 min innan det var dags att rör sig bortåt och hämta henne igen och då tänkte jag va lite effektiv så jag dammsög och torkade golvet och sedan slängde jag på mig träningskläder och så promenerade vi en sväng efteråt också! 

Väl hemma lekte vi lite och sedan åt A och nu sover hon och då har jag fixat grytan jag blev sugen på idag och den står nu och småkokar är klar om dryga halvtimmen.

Senare går vi upp till idrottsanläggningen för att hämta I efter simningen och sedan hemåt igen. Bra och härlig dag med mkt promenader :) Och många promenader = grymt mkt bra musik i öronen :)

På tal om musik har jag i alla år fått höra att jag har dålig och konstig musiksmak och då vet jag inte vad ni kommer säga till mig när jag kommer till Sverige och ni hör vad jag lyssnar på hahaha. Men jag lovar er att hör man det ofta så är det grymt bra :) Det som kommer spelas hela dagarna hemma i Sverige är spansk musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0