Det närmar sig

Nu i eftermiddag tog vi en sväng ut till lekparken i centrum och då frågade M när mitt pass gick ut och jag sa att det var 22 feb så vi ska prata om det någon gång snart för de letar ny aupair och så nu så får se hur det går.

Vi stannade iaf till och kollade på resväskor på vägen dit och det är en jag har tittat på mkt genom skyltfönstret som kostar 220 euro typ 2000 kr men snacka om att den är lätt eller. Man känner knappt att man lyfter något. Alla är jättelätta och har fyra hjul nu. Kanonbra ju så kollade på några st och har nu pratat lite med pappa så imorn ska jag gå och köpa mig en resväska tänkte jag! 

Ska köpa den värstingbraiga och så är det bara att börja packa om några veckor lite smått antar jag. Shit va konstigt det kommer kännas att packa ner mitt liv typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0