Exakt två veckor

Vaknade 06 av att A grät, grät och grät och det var hur mkt som helst och typ 40 min utan stopp. Hur orkar man?? Hon har som sagt diarre och det är som kiss det bara rinner så det rinner igenom kläderna och allt så det hade ju runnit igenom pyjamas och allt så de blev byte och grejer inte konstigt hon grät så mkt stackarn. Jag lyckades iaf somna om efter en timma.

Har haft båda barnen hemma idag för I vaknade under natten med feber och spydde och grejer men har varit bättre under dagen så jag har hunnit med att plocka och styra lite, lagat mat och nu kommer snart M hem och jag slutar jobba, då ska jag ta på mig träningskläderna och ge mig ut en sväng då vädret är finare nu. Det regnande i morse så visst har det inte gjort något med dagen jag spenderat här inomhus men måste ut. 

Helg igen och nu är det exakt två veckor kvar tills jag lyfter från Alicantes flygplats. Herregud säger jag bara! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0