Första dagen på dagis

Imorse gick jag och A till dagiset för första gången och var där 1,5 timme ungefär. Det gick bra. Hon grät inte alls så mkt som jag trodde hon skulle göra så det var kul :) får se hur det går resten av veckan nu! Jag går med henne på torsdag och fredag igen och M imorn. 

Fick tillbaka lite Norgekänsla när jag satt där på golvet och lekte lite med barnen och så. Det blir ju att barnen kommer till nya personer och så och det märkte jag idag för alla ville leka och va hos mig och så hela tiden. Det gör inte mig något för de va så söta och goa! 

Kul att det var två barn jag känner där innan också, dom är för härliga dom två. Nu måste A lära sig att gå för nästan alla springer omkring där och hon kryper efter haha. Dags att få bort lathet nu tkr jag allt. 



Behöver inte hämta I efter skolan idag heller för hon går på simning nu tisdag och torsdag, hur skönt är inte det då haha. Nu har min "semester" börjat igen när det är lite lugnare på dagarna haha. A och jag leker, lyssnar på musik och dansar och har oss :)

Imorn är det onsdag och min lediga dag och då ska jag få hoppa i mina nya padelklder och åka och spela padel eller tennis med Ulla :) Jippi! Ser jag fram emot så hoppas det är lite varmt så jag kan ha på mig det.

Nu ska jag svara på brevet jag fick av mormor igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0