Hitta på i Sverige

Om tre veckor vid denna tiden är jag i Sverige och har varit ett dygn ungefär. Kan inte fatta det, känns verkligen konstigt. Helt skumt rättare sagt. 

Vet redan massa saker jag ska/vill göra när jag kommer hem:
  • Träffa familj, släkt och vänner
  • Ha mysiga middagar med folk jag tycker bra om
  • Träna
  • Filmmaraton med Michaela
  • Mysa med kusinen och fira alla hennes födelsedagar jag missat under massa år
  • "Julafton" med familjen
  • Bakkväll







Ja, jag kan fortsätta så ett bra tag antar jag. Men det finns även vissa saker man inte ser fram emot eller som man kommer behöva ändra på. Jag ska klippa och färga håret innan jag åker hem för i Sverige måste man betala de tredubbla. Kommer inte ha havet 200 meter från huset och kommer inte kunna gå alla mina underbara promenader på strandpromenade, titta ut över havet och bara njuta av hur underbart och vilken tur de har de som bor så här. För barnen är det rena drömmen att växa upp här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0