Kan man ha det bättre?

Idag har jag haft en skön dag. Började med att lämna I i skolan och efter det A på dagis sedan gick jag hem, åt frukost, duschade, lagade mat till A och slappade. Två timmar senare gick jag och hämta A igen och hon var helt slut efter att lha lekt så mkt så hon somnade i vagnen och då bestämde jag mig för att gå längst strandpromenaden hem och stannade till på en uteservering, satte mig i solen i linne och blickade ut över havet med en kall öl. Det var länge sedan så det var verkligen underbart och när jag kom hem var jag röd efter solen såg jag haha. 

Fatta vad jag kommer sakna detta, sådana stunder tänker man mer på det, att hemma kommer jag inte ha havet några hundra meter från huset, då har jag inte ens en sjö i närheten liksom. Dagsa att fixa bebispool kanske så jag kan blaska lite där i?

När jag kommer hem och blir sugen på en öl (antagligen vin eftersom det är kallt) och vill sitta och blicka ut över något får jag väl sätta mig på altanen med infravärmen på antar jag. Det är sjukt, kommer va så himla tråkigt tror jag. Visst misstro mig inte det ska bli grymt kul att träffa alla er där hemma men ändå. Efter ett tag har jag ju gjort det också och då då? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0