Kokoskaka

Igår satt jag ute och läste och njöt på min ledig dag och det var hur varmt och skönt som helst :) Svensk sommar vilket höll i sig till på kvällen då jag spelade tennis med Ulla och det kändes verkligen som man va i Sverige, helt underbart väder verkligen. 

Idag är A på dagis första dagen denna veckan får se hur det går, ska hämta henne om en timma ungefär. Efter det går vi hem hit och då ska jag se om hon ska sova och så ska jag göra en kokoskaka tänkte jag. Det är liknande som Ann brukar göra så får se om det blir goda eller inte. 

Vi åt spaghetti och köttfärssås igår och det blev massa över därför tänker jag inte laga mat idag då bakar jag ist. Älskar verkligen att va i köket eftersom jag lagat så mkt mat och så nu det här året är det skitkul :)

Mer idag, lång dag för min del för sedan ska vi upp till simhallen och hämta I och efter det lekparken där uppe sedan traskar vi hemåt och väl hemma är det middag som gäller och sedan nattning för föräldrarna åker och spelar padel och sedan om jag lyckas få barnen somna innan nio ska jag sätta mig en timma i lugn och ro och kolla på gossip girl. M och jag har börjat följa det och det är galet haha. Varje kväll kl nio sitter vi där och man kan inte få kontakt med oss haha. 

Vi har även börjat se Mujeres desesperadas och det är ju också hur bra som helst, ändå att jag missat typ två säsonger så haha ;) Så vi har våra kvällar då det bara är serier vi sitter och tittar på. Igår hade vi en sådan dag, då satt vi i några timmar och tittade och drack vin.

Nu ska jag slänga in kläderna i torktumlaren och lägga in en ny maskin tvätt. Kul att veta liksom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0