Kylig lördag

Idag är det rätt så molnigt ute och kallt. Usch, sitter inne med morgonrock och tofflor och fryser så nu funderar jag på att ge mig ut på en promenad och sedan lägga mig i ett varmt bad. Låter inte helt fel i mina öron så det är bäst jag ger mig ut på en gång medans alla andra ligger hemma och sover siesta vid den här tiden haha. 

Bättre jag gör det nu på en gång också då det blir kallare och kallare ute liksom. Så ja, nu går jag och tar på mig träningskläderna och ger mig ut en sväng. 

På tal om vädret började regna, åska och blixtra igår när jag kom hem från min promenad/joggingtur. Höll på hela kvällen typ efter det. Bara om ni ville veta alltså att det inte alltid är fint väder i Spanien ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0