Ledig dag

Idag onsdag är min lediga dag och mår lite halvt sådär så idag har jag en lugn och skön dag på mitt rum och utanför på terrassen då solen steker på och det säkert är uppåt 25 grader ute idag. Hur underbart är inte det då då det var iskallt ute igår. 

Har redan läst ut en bok idag så nu ska jag snart ta och börja på en ny, måste läsa ut dom innan en månad nu och har några kvar så det är ju bara att sätta igång haha, får se hur många jag hinner med.

Det blev alltså ingen tennis idag för både Ulla och jag kände oss lite småkrassliga. Får alltså vänta ytterligare en veckan innan jag får slänga på mig min snygga tennisoutfit! Har inte rört på mig sedan onsdagen innan julafton nu. Har vart sjuk sedan julafton typ så det är lite sugit men bara att ta, känner mig på bättringsvägen nu igen så får hoppas jag inte får något nytt. 

M har varit med A på dagiset idag och pratat lite med dom så om vi kan fixa så hon bara kan gå några timmar på förmiddagen så börjar hon på dagis nästa vecka. Det känns konstigt men då kommer jag vara med henne i början några timmar så för att om hon börjar gråta kommer hon ldrig sluta. Så får se hur det blir. 

Nu ska jag leta efter en ny bok jag ska läsa! Ha de bra! 


Typ så här varmt är det ute idag, skulle lätt kunna sitta i shorts och steka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0