Min natt: Svimmat och spytt

M har spytt och grejat hela natten mellan torsdag och fredags och igår var det min tur såklart. Efter att bara ha sovit några timmar kände jag att jag va tvungen att spy och det nu och därför reste jag mig fort ur sängen och kände att det här kommer inte gå, jag kommer svimma men efter att bara ha kissat gick jag tillbaka mot rummet och helt plötsligt hör jag föräldrarna, vad har hänt, skiträdda. 

Då vaknade jag och låg där på golvet, hade alltså svimmat och slagit i vänstersidan av kroppen på typ sängen eller något för den var lite flyttad. Så örat, huvudet, höften och knät har lite sår. Det hade tydligen varit en jävla smäll sa de men det var bara lite is på huvudet och örat så kunde jag sova vidare ett tag sedan innan kag vaknade en gång i timma för att spy.

Då hade M ställt in en hink så det var inte jobbigt men fan va äckligt men så är det. Hade inte ätit något igår så hade inte mkt att spy men det lyckades komma lite iaf. Nu sitter jag här efter att typ har sovit hela dagen och funderar på vad jag ska försöka äta för att det inte ska komma upp i natt. 

Pallar verkligen inte att spy mer nu! Hoppas jag mår bättre imorn iaf!

Detta blev en fräscht och glatt inlägg hahah ;) Hoppas inte det är så många som har maginfluensa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0