Onsdag

Onsdag och jag är ledig idag, det började jag med en liten sovmorgon men bara liten för sedan var det dags att spela tennis och padel men det var länge sedan nu så det var kul :) Hade mina nya träningskläder på mig och det kändes toppen ;)

Eftersom jag inte tränat och så sedan innan julafton var jag helt slut efter så det blev dusch och sedan somnade jag på direkten 1,5 timme typ innan M ropade att det var mat. Käkade och nu har vi suttit och kollat på Friends (på spanska) hatar rösterna på spanska men börjar vänja mig för det går inte ändra till engelska på de programmet lngre och ingen aning om varför. 

Nu är de andra i lekparken så jag passar på att läsa lite i min bok och sitta här och slappa. Imorn är det dagis en timma på morgonen igen och sedan rullar dagen på som vanligt. 

Det går fort nu, riktigt fort och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Nej, men nu gäller det bara att ta vara på sista ca 5-6 veckorna eller vad det är. 

På tal om vädret så är det kallare ute idag och då menar jag det verkligen typ kanske haft 17 idag bara, hade på mig långärmad tjocktröja när jag tränade förut faktiskt så kallt var det. Nu har det ändrats lite och kanske kommer va lite kallare ett tag, vem vet? 

Ännu är det iaf ingen snö i Spanien har de sagt på vädret men det dröjer nog inte länge innan det kommer hit också. Inte hit till oss men till andra delar av landet. 


Förra året uppe i bergen runt mars någon gång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0