Resa bokad

Igår när jag vaknade till efter att ha vilat en stund mitt på dagen kom M in i mitt rum och sa, vi tänkte boka resa hem till dig nu för vi har hittat en billig så några minuter senare hade jag fått en resa bokad till Sverige.

Landar på svensk mark 10 feb. Vi som hade pratat om 20 typ så nu blev det helt plötlisgt mindre än en månad kvar. Hur stört är inte det då? Känns konstigt måste jag säga. Men det blir nog bra iaf. 

Så nu vet de alla ni där hemma att 10 feb sent på kvällen eller natten till 11 är jag i Vimmerby igen. Bara börja räkna ner haha ;) Ses snart! 



Kommentarer
Postat av: Sara

10?! Om jag är glad nu eller!!! :D

2012-01-16 @ 11:49:23
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0