Skorna står vid soffan

Den här veckan har varit som sista veckan innan jul i alla affärer. Fullt med folk och alla handlar julklappar i sista sekund. Eftersom att man firar los reyes magos här imorn så är det som innan julafton hemma i Sverige. Inte många som har båda två som vi har.

Det betyder också att på lördag början rean och då lär det vara galet också så får gå till köpcentret någon dag i veckan och kolla lite antar jag. Borde inte handla något med tanke på hur lite plats jag har men va fan. Det blir som det blir, det löser sig med allt. 

Nu innan jag gick och la mig ställde jag ett par av mina skor vid soffan och så får jag se imornbitti om det ligger någon present där till mig. Tror väl inte det för har redan fått massa men man vet aldrig. Blir glad hur eller hur så :) Barnen kommer få lite iaf så det blir väl att leka med nya saker imorn. 

Allt är stängt imorn så det blir en dag jag inte riktigt vet hur den kommer se ut men det märker jag snart. Vi kommer garanterat äta och dricka gott, så mkt vet jag iaf :)

Nu ska jag sova så de tre vise männen kommer och lämnar paketen här inatt hahaahaha ;)

Buenas noches! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0