Sol, sol och sol

Ännu en dag med helt uderbart väder och jag kan inte mer än älska det just nu! Efter att ha hämtat A och hon somnat satt jag ute och läste skvallertidning (på spanska) och drack öl och bara njöt av vädret. Blev någon timme där ute och så himla skönt! 

Ute om man sitter i solen och det inte blåser för mkt kan man lätt sitta i shorts och linne vilket är precis vad jag har gjort men så fort man kommer in i huset är det kallt och då åkte morgonrocken och tofflorna på haha ;) Låter för himla kul kan jag tänka mig men det är sant, det är ju trots allt vinter! Tänkte försöka få lite typ pyttelite färg iaf i ansiktet och armarna kanske innan jag ska hem då jag ser ut som en lik. Får se hur jag lyckas med det dock, känns inte så lovande just nu!

Nu ska jag snart ta med mig henne upp till simhallen och hämta I, får se om jag tar en promand ikväll. Imorn är det iaf tennis som gäller :) Hoppas det går lika bra som de gjorde förra veckan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0