Solig söndag

Söndag och jag vaknar upp pigg och glad innan 11, käkar lite frukost och tar på mig och följer med M och barnen in mot stan för en sväng på tivolit eller vad det heter och sedan lekparken en sväng. Går längst stranden hem och vädret är verkligen underbart, klarblå himmel, stråland sol och jättevarmt och skönt. Stannar till på en uteservering på vägen hem och tar en öl.

Nu är vi hemma och ska snart fixa maten och senare ikväll tar jag nog en promend/joggingrunda som igår för det var himla skönt måste jag säga! 

Älskar verkligen dessa dagar när det är sån här väder och det är nästan så att vintern är bästa årstiden här för på sommaren är det verkligen för varmt. Just en dag som denna är det perfekt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0