Sover stenhårt

Två mornar i rad nu har M varit tvungen att kancka på min dörr två ggr på morgonen innan jag hört det och gått upp. Helt sjukt, det har typ hänt två ggr innan på hela året och nu två dagar på rad. Trött tjej får nog se till att komma i säng lite tidigare någon dag kanske. Men vi tittar på filmer och då fastnar man men så är det. 

Idag var det extremt tyst när jag vaknade och det visade sig att I fortfarande låg och sov vilket jag tkt va väldigt konstigt för det har ALDRIG hänt sedan jag kom hit. Det måste resultera i att hon är sjuk eller något tänkte jag och det var så rätt så. Hon hade haft feber i natt och när hon vaknade sedan runt halv elva svettades hon extremt så jag ställde henne i en ducsh och nu är hon piggare. 

Det visar sig att det blir en dag inomhus idag med film- och tvtittande men så är det! Jag passar på att städa och tvätta lite då när jag ändå inte har något annat att göra. Latar oss och slänger in en pizza i ugnen till lunch sedan också, det får man göra ibland.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0