Sressad

Jag har känt mig stressad den senaste veckan, antagligen inför jul och nyår och allt det + att jag känt att nu är det verkligen sista månaden här och jag måste börja tänka på flygbiljett och allt sånt och det har gjort mig extremt stressad. Det har säkert påverkat också att jag har båda barnen här nu, det tar på krafterna och det är full rulle hela dagarna verkligen. Är det inte den ena som gråter och är jobbiga är det den andra och så vidare. Jobbigt men idag känner jag mig lite lugnare känner jag vilket är skönt. 

Tar det som det kommer, måste prata med M om min hemresa och lite nu i veckan tror jag! Får se om det kommer någon tjej efter mig när jag åkte hem också. Tur jag var den första aupairen de hade :) hihi. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0