Svensk sommar

Igår kände jag mig mkt piggare och fick i mig ganska så mkt mat så A och jag gick upp till simhallen och åkte med M hem när de var klarar och efter det slappade jag resten av kvällen och sedan gjorde R och I croquetas. 

Idag, onsdag och jag är ledig och ställde in tennisen igår för att bli helt okej nu innan jag tränar igen. Sovmorgon men vissa dagar går det inte somna om efter att man vaknat. Inte i denna familjen iaf haha. Idag var såklart en sådan morgon men då gick jag upp kissade och hämtade några kex och en macka och la mig i sängen igen och läste ut boken och började på en ny. Där låg jag i några timmar tills M kom hem med A och sedan satte jag mig ute i solen för idag steker det på ska jag säga er. 

Vädret varierar verkligen nu, imorse regnade det och nu är det sol och jättevarmt och så börjar det bli lite mörkt på igen så får se hur det är om några timmar men nu är det iaf som svensk sommar ute och det tkr jag om :)

Idag ska vi käka fajitas och jag känner hur gott det kommer bli. Är hungrig redan nu så om 40 min är det dags att äta ungefär :)

Sedan tar jag en sväng tror jag om det är fint väder :) Promenad eller något blir det för att få lite luft och så! Alltid skönt! Speciellt nu när jag har laddat ner grymt bra musik! Spansk såklart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0