Tisdag, 17 januari 2012

Igår regnade det och det var väl typ 4 månader sedan sist om inte mer idag när jag vaknade hade det regnat ännu mer men nu är det blå himmel och solen lyser men det är kyligt och blåsigt.

Såg på vädret igår på tv:n och det hade regnat eller snöat i hela Spanien typ. Så nu har snön kommit hit också till iaf Madrid och några fler ställen. Det är som de säger att januari och februari är inga skojiga månader men det är två månader på ett år som inte är okej typ så vad gör det? I Sverige är det typ 4-5 månader som är okej (enligt mig) haha. Lite skillnad.

Igår efter att ha lämnat A på dagis var jag helt slut, verkligen helt slut så jag vilade lite tills jag skulle hämta henne igen och efter det blev jag trött igen efter den korta promenaden på typ 5-7 minuter. Sov siesta i två timmar för att orka med att jobba kvällen och gick och la mig tidigt. Sover, sover och sover är vad jag gör om dagarna nu. Men fick i mig lite mat igår iaf, lite pasta, macka, yoghurt, sallad och lite så så det är på G nu och känner mig piggare och piggare varje dag men så fort jag anstränger mig är det jobbigt. 

Därför antar jag att jag ska hoppa över tennisen imorn så jag blir helt bra denna gång och inte åker på något annat nu precis efter igen. Får ta mig korta promenader till att börja med och så längre och längre nu i veckan så är jag nog snart i form igen. 

Känner mig så himla svag men det är ju inte konstigt. Ställde mig på vågen i morse för att se va den visade och ja, jag har gått ner några kilon på dessa dagar så det är bara att käka nu ;)

Ska ta mig ett mellanmål nu innan jag ska börja med lunchen om några timmar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0