Tomt utan barnvagn

Eftersom jag är van vid att nästan alltid ha en barnvagn framför mig känns det konstigt de dagarna jag inte har det och är ute och går. Speciellt om jag går till stan med M och hon drar vagnen eller något sånt, det känns tomt på någon sätt liksom. Skönt att ha den där så man kan hänga sig lite på den. Jag älskar att gå med barnvagn, ashärligt haha! 


Skönaste och lättaste vagnen också!! 


På tal om något annat så har nu mina blåmärken och bulor i huvudet försvunnit men igår när jag spelade tennis råkade jag såklart slå mig på smalbenet och det var inte skönt och nu har jag blåmärken och en bula där haha. 



Kommentarer
Postat av: michaela

jag trivs faktiskt i det :)



det blir honom i år igen, men förmodligen dansar vi i år.



nu är det inte långt kvar till du kommer hem! :D puss

2012-01-27 @ 12:24:52
URL: http://miiichaelapettersson.blogg.se/
Postat av: Sandra P

Du får komma och gå med oss :) så får du köra vagnen ;)

2012-01-28 @ 00:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0