Toppenväder

Kan ju inte säga annat än att vädret är underbart här nu! När man är i solen kan man lätt sätta sig ute i short och t-shirt. Det är så skönt att va barfota och känna vinden mot fötterna, det är något jag älskar, slippa ha på sig äckliga strumpor och grejer. 

Går man ut och går kan man även då gå i långbyxor och t-shirt eller tunnare jacka, va man känner för. Helt underbart. Gick och handlade välling och lite för ett tag sedan och gick då i tights och t-shirt, hade på mig jeansjackan men de fick jag ta av mig då det var väldigt varmt längst stranden. 

På kvällarna är det också helt kanon om man vill gå ut på en promenad runt 18 är det hur skönt som helst, det är inte varmt så man svettas och det är inte kallt så man fryser utan helt perfekt väder för att träna lite lätt. 

Ville bara säga det. ;)


Kommentarer
Postat av: Michelle Wegert

Sv: Hej Sofia! Nu ska jag iväg på nya äventyr, denna gången Oslo! Så där ska jag vara till juli är tanken, sen drar jag iväg på ett nytt äventyr efter det. Vilket just nu är lite hemligt :) Hur är allt med dig?

2012-01-24 @ 17:29:47
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0