Träningsflow

Tisdag och jag har gått massa idag, efter att ha gått upp till simhallen för att möta I lämnade jag familjen som tog bilen hem och jag gick en långpromenad och joggade sista biten.

Men jag har blivit så himla dålig på att hålla mig, jag kissar jätteofta och kan inte hålla mig mer än två timmar längre typ. Vilket är skitjobbigt för råkar alltid ut för det när jag ska träna. Spelar ingen roll om jag kissar innan jag ger mig ut så hinner jag bli kissnödig iaf. Hur jobbigt är inte det då för som ni säkert vet så kan man inte springa inte mkt iaf när man är kissnödig för då känns det som man ska kissa på sig. Jag klarar det iaf inte och det suger för nu var jag verkligen på G och kände att det var lätt och jag sprang så mkt jag kunde men var efter ett tag tvungen att stanna och gå. 

Men iaf var jag ute lite mer än en timma och höll ett bra tempo och när jag kom hem blev det mer utfallssteg, situps och grejer. Har haft träningsvärk i mina lår i flera dagar nu, vilket känns bra :) Inte så skönt dock men vad gör väl det. Hur skönt som helst att jag kommit igång igen så nu ska jag bara hålla i det och se till att inte bli sjuk igen bara. 



Tennisen som jag brukar spela på onsdagar blir på torsdag ist om A kan gå till dagiset så imorn är jag förhoppningsvis ledig och ensam hemma ett tag då M ska åka till Murcia och hälsa på en kompis då tänkte jag ta en sväng till köpcentret och kolla in rean. Egentligen borde jag inte gå dit eftersom jag verkligen inte har plats för mer saker men va fan. ;) Får väl prioritera när jag packar.


Kommentarer
Postat av: Michelle Wegert

Sv: Ja, det ska bli skitkul! Nej, först skulle jag åkt själv men nu hakar en tjejkompis på så det blir ännu roligare.



Jaså, blir det hem till vby då eller vad händer nu? Några planer alls? :)

2012-01-24 @ 20:47:26
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0