Träningsvärk

Efter att ha ätit mat och resten av pajen och glassen som blev kvar från igår kände jag mig som en uppblåst ballong i magen verkligen. Stor som ett hus med andra ord, efter att för några dagar sedan känt mig utan mage efter att ha ätit så lite.

Efter att ha vilat lite gick jag därför ut på en långpromenad och avslutade den svängen med lite jogg. Hur skönt som helst. Solen var på väg ner och det blev lite småkyligt vilket var grymt skönt! Ytterligare ett tecken på att jag garanterat kommer frysa ihjäl när jag kommer till Sverige för när jag säger att det är kallt menar jag typ 15 grader. Väl hemma blev det utfallssteg och lite andra saker och jag känner redan träningsvärken i låren. Helt skakig när jag går haha. Ett tydligt tecken på att jag inte tränat eller rört på mig ordentligt på bra länge. 

Men nu är jag frisk och känner mig nästan helt pigg och då får de bli lite träning under veckan som kommer. Passa på att ta löprundor och så när A är på dagis är ett förslag som jag ska försöka köra på. 


Skypeade lite med pappa och Helene förrut också om allt och ingenting. Vi bestämde iaf att vi ska ha lite julmat och så någon gång när jag kommit hem med tanke på att vi inte firade julen tsm. ska bli mysigt tkr jag :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0