Utvecklingen

Kom och tänka på hur stor lilla A har blivit på den tiden jag har vart här och hur mkt saker hon har lärt sig. Från att va nästan 4 månader och bara kunna lägga henne vart som helst och hon inte kan röra sig från varken sida till sida till att nu nästan 13 månader kunna gå, klättra upp i soffan och på andra grejer som vi inte fattar hur hon klarar av, säga mamma, pappa, titta, tack. Fatta att frågar man var är bollen, lampan, kakan o.s.v. fattar hon och letar efter saken och pekar. 

Hon fattar verkligen att om jag gråter eller skriker tillräckligt högt och mkt så kommer de snart och tar upp mig. Skakar jag på huvudet vet dom att jag inte tänker äta mer mat och mkt mer. Det är häftigt, hur vet dom att dom ska lära sig allt detta liksom? Det är för fränt tkr jag. Fränt skrev jag för jag kommer inte ihåg ordet på svenska.

Hon är verkligen för go nu när hon inte gråter och gnäller vilket hon gör väldigt mkt just nu också men annars när hon är nere i sin värld och letar mat på golvet, börjar skratta och göra roliga grimarser och allt. För kul! Henne kommer jag sakna så himla mkt för jag har nästan varit med henne varje dag sedan jag kom hit. 











Kommentarer
Postat av: Madde

Men såå söt unge! När åker du?

2012-02-01 @ 07:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0