Vilken värme

och vilken underbar dag vi har haft här idag :) Helt sjukt att det är så här varmt alltså.

Om dagarna har vi uppåt 25 grader nu och det är inte fel ska jag säga er! Idag tog jag på mig för att gå ut och gå en sväng då jag inte rört på mig sedan julafton eftersom jag varit småsjuk sedan dess. Tog på mig långbyxor och långärmad tunn tröja men va jag valde fel hade lätt kunnat gå i shorts och linne så varmt var det. Då förstår ni att jag var svettig när jag kom hem.

Då slängde jag på mig mindre kläder och satte mig ute och pratade med pappa och Helene på skype och efter det läste jag några kapitel i boken. 

Gick längst stranden och alla uteserveringar var fulla med folk som satt och drack öl och njöt. Det är något jag ska göra i veckan om vädret håller i sig :) Hur underbart är det inte?! 

Då tänkte jag på att när jag kommer till Sverige kommer jag verkligen sakna att ha stranden 200 meter från huset och det. Kommer kännas konstigt, fan va jag kommer sakna det. Även att kunna gå ut året runt och ta på sig lite kläder och inte behöva tänka på att man fryser till is typ eller iaf att snoret gör det ;)

Jag vet ju helt klart var jag vill bo!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0