Blir kvar i Spanien

Ja, som rubriken sager kommer jag inte hem om tva veckor som jag trott! Igar satt vi och pratade om detta och det ar sa grymt dyra biljetter hem nu. Runt 3000 kr per person en vag. Da ska familjen hem och tillbaka hit sa de kande att det blev valdigt dyrt med min biljett och det fattar jag. 
 
Jag hade aldrig betalat sa mkt for en vag. De undrade darfor om jag ville stanna kvar har nar de aker hem sa jag har semester har och bor har. Kanske har jag nagon/nagra som ar sugna pa sol och varme som vill komma ner och de har jag kanske. Nagon som ar sugen ar de bara hor av sig, biljetterna hit ar inte lika dyra och om nagra veckor ar de billigare igen! Boende har med mig 200 meter fran havet, 30+, restauranger, diskotek, shopping m.m.
 
Jag lag och funderade igar sa jag kunde inte somna pa timmar, hur storigt som helst men jag stannar iaf. Kanske bara ar tva veckor langre, kanske aker jag hem nar de kommer tillbaka fram semesterna i Sverige. Kanske inte! R hade sagt att jag kunde stanna tills barnen borjar skolan i borjan av sep. Visst! Jag stannar iaf ett tag, till slutet av aug eller mitten av september vad jag tror nu. Far se va som hander!!
 
Du kommer aldrig harifran sa de haha. Nej, de gor inget tankte jag!! Jag sitter hellre har nagra veckor extra och vet att jag har varmt, sol och bad an att aka hem till Sverige dar det ar kallt och regn varje dag. 
 
Sa sugna pa semester runt 13:e/14:e aug och en vecka eller 10 dagar framat! Hor av er! Sallskap ar aldrig fel! :)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG VILLLLLLLLLL!! inga spyungar du ju :D moaha

Svar: Nej jag vet!! Kanonbra for dig ju ;) Fan va kul om du kommer, da blir de mys och massa harligheter kan jag lova :D
Sofia Berg

2012-07-23 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0