Dejt

Igar var det som sagt tennis som gallde, hon var inte superbra men det var kul och jag har nog aldrig svettats sa mkt som igar tror jag. Herregud det var sa varmt! Val hemma med barnen somnade den ena och den andra satt och kollade pa Pippi.
 
Da passade en skypedejt bra infor mig, med familjen som ar pa Oland och hoppas pa att slippa mer regn typ. Horde att det var oversvamningar hemma. Trakigt ju! 
 
Idag, ny dag, torsdag den 12 juli och kl ar snart 10. Vi har atit frukost och barnen sitter och kollar pa tv. Ska snart kla pa oss och ga till lekparken pa stranden ett tag. Det var va I ville gora sa let's go. Kommer koka ihjal men men de far leka ett tag sedan tar vi oss en glass och sedan hem for ett dopp i poolen innan maten. 
 
Far se om M tar med sig barnen pa circus ikvall med kanske. Jag ska inte med, radd och allergisk, ingen bra kombination att ga pa circus da inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0