En helg med spanska killar

Vart ska jag borja?? Vilken helg, detta behovde jag verkligen kanner jag :) Haft en toppenhelg. Blev som sagt utgang i lordags med mammorna, vi borjade pa en bar med varsin drink och lite middag runt 23.30 efter de akte vi vidare till en annan bar och tog en ol och vidare till Samoa som hade gjort en beach club. Mysigt! 
 
Gick sedan in pa Samoa dar de va smockat med folk och dar dansade vi och hade de trevligt. Yolanda en av mammorna har letat kille till mig nu i over ett ar for hon vill inte att jag ska aka hem haha. Hon ar for rolig! Sa hade hon bestamt med en hon kanner att han skulle komma dit ocksa sa vi skulle traffas. Nar han kommer trodde jag hon skamtade. Ful som fan och M och jag holl pa att skratta ihjal oss men men. 
 
Han hade med sig tva kompisar sa vi borjade prata och bestmde oss ratt sa fort att jag hanger med de vidare till Tuareg och fortsatter festa. Efter ett tag kom mammorna fram till att de ocksa pallade ett tag till och foljde med. Inne pa Tuareg blev jag chockad, hur stort och haftigt som helst med palmer mitt i och allt. De stallet gillade jag. :)
 
Nar kl narmade sig 05 stack mammorna hem och jag skulle inte hanga med, jag hangde med killarna och var inte ett dugg trott. Vi fortsatte dansa och sjunga och till slut stangs musiken av och da ar kl 07.15 och det var ljus ute. dags att ga hem med andra ord. Vi fyra hoppade pa bussen och gick av i centrum dar vi satte oss pa en bar/restaurang och at frukost. Lite gott det var da, vatten, blackfisk, kottbullar och kott! :) 
 
Efter de trasakde vi hemat och nar jag kom innanfor dorren visade kl 08.30 och jag slangde mig direkt i sangen, vaknade tva timmar senare och var pigg och kunde inte somna om sa jag gick upp tog en dusch och satte mig ute.
 
14.00 kom tva av killarna och hamtade mig och vi akte till Murcia, dar vi hade tankt aka till IKEA vilket var stangt och aven kopcentret. Konstigt men men vi at tapas och gick pa bio och sag en jattebra film. Akte hemat och 20.00 var jag hemma igen. Alltsa har jag haft tva toppendagar och pratat bara spanska. Alla sager att jag pratar perfekt spanska sa det ar kul. Bara alla tidsformer jag maste lara mig.
 
Mycket text och inga bilder men sa var min helg iaf. Lar bli mer utgang med dessa grabbar innan jag aker harifran och snart ska vi aven aka till IKEA och ata kottbullar haha. Nu ar de ny vecka och jag jobbar sa ciao!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0