Flygbiljetter

Da ar det dags att boka flygbiljett igen, denna gang till Sverige. Vet inte nar och jag bryr mig inte sa mkt heller. Familjen sager val till nar de bokar antar jag. Det ar iaf sjukt dyra priser just nu, fran att for ett ar sedan kunna flyga for nagra hundralappar kostar de nu minst 2500. Helt galet. Detta ar alltsa per person en vag. Utover de maste man ocksa betala bagage och grejer. Helt sjukt!! 
 
Hem ska vi iaf och snart ar det dags. Kanske min nast sista sondag i Spanien denna sommar. Vem vet?! 
 
Vaknade trott som fan idag sa orkade inte folja med familjen till stranden, kande att egentid var vad jag behovde. Skypeade med pappa och Helene och sedan hoppade jag pa cykel for att svettas bort till kopcentret och tillbaka. Enbart for att leta present till lillasyster som fyllt ar och allt.
 
En timme sammanlagt och 35 av dessa minuter satt jag pa cykeln. Effektiv tjej. Fick iaf med mig sa jag tror hon blir nojd. Forhoppningsvis gillar hon de. Om inte tar jag de sjalv ;)
 
Har atit mat och slappat vid poolen och ska dra mig ner till stranden om ett tag hade jag tankt. Ligga och bara ta de lugnt, bada i havet och njuta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0