Hur stor ar chansen?

Ligger pa stranden med barnen nar det kmr ett gang med foraldrar och barn och lagger sig tre meter ifran. De borjar prata och jag tycker jag hor svenska. Men sen horde jag spanska sa tankte att de var nog fel men nej da sa ratt jag hade. En svensk familj och en spansk. Den svenska forsokte pa lite spanska gora sig horda typ. 
 
Nej, de gick bra de pratade och grejade. Pratade inte med dom men sa lustigt liksom. For er som missat det ar de inget turiststalle jag bor pa och de bor typ 5 svenskar har sammanlagt haha. Chansen ar med andra ord inte sa stor.
 
Maten gick ner som pa en dans i magarna pa oss alla tre idag. Hungriga efter en dag med mkt bad och lek. I var sa trott sa jag hittade hennes sovande pa soffa, de hander inte ofta ska jag saga er. Lillan ligger i sangen hoppas hon somnar snart ocks.
 
R ar pa vag hem antar jag och M jobbar 45 min till. Jag ska i sang tidigt idag. Tidigt har ar typ 23-00 haha. 
 
Ny dag imorn!! Godnatt pa er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0