Rod flagg

Efter en dag med mkt blast tankte jag anda ta med mig barnen ner till stranden for att fa eftermiddagen att ga. I ville inte folja med sa tog med mig A och vi gick. Blaste sjukt mkt men man kom in i det ocksa. Rod flagg, de har jag aldrig sett har innan tror jag. Vi satt och lekte och mos massa :) Gav upp efter nagon timme och gick och at glass :)

Nu ar vi hemma och har duschat och hon sitter och kollar pa film och jag passar pa att skriva av mig lite. 
 
Tror I ska till en kompis imorn formiddag sa de blir bara jag och lillan fram till lunch, skont! Far se va vi hittar pa. Kanske tar en langpromenad med henne i vagnen bort mot kopcentret masta kopa springskor om jag hittar nagra.  
 
Nu ska jag plocka och greja lite. Ha en fortsatt bra kvall. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0