Sista veckan

Sista veckan innan jag gar pa semester i tva veckor vad jag vet an sa lange. 5 dagar kvar att jobba och om nagra dagar kommer Sara :) Om nastan exakt en vecka landar M och barnen i Goteborg for tva veckor i kylan. Sjalv blir jag kvar och njuter av varmen nagra veckor till innan Sverige star pa min flygbiljett ocksa. 
 
Precis paserat en helg som gatt sjukt fort. I lordags var vi i poolen hela formiddagen och pa kvallen var de andra pa kalas och jag tranade och grejade! 
 
Igar fick vi besok hela dagen av R:s syster med familj, de ble som jag sa god mat och dryck och bad i poolen. skon dag! 
 
Nyss skypeat med Sara och nu ska barnen och jag ga och handla mat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0