Sol

Tisdag och M jobbar 14-22 + prissankning nagra timmar efter det. Later som en jobbig dag! Sjalv sitter jag har och kollar biljetter till min kusin som jag hoppas kommer ner om nagon/nagra veckor och myser med mig :) 
 
Annars vantar jag pa att A ska vakna sa vi kan rora oss mot stranden och fortsatta mysa dar! De tva andra familjerna kommer ocksa sa det blir nog en trevlig eftermiddag/kvall i kvallssolen! 
 
Imorn ar jag ledig pa formiddagen och jobbar kvallen igen. Men R ar hemma da sa de blir nog ganska sa lugn dag antar jag! Men maste hitta pa nagot annars har man tva uttrakade barn har hemma och det ar inte kul for det ar lika med grat av den lilla som ar inne i nagon period nu da grat ar det basta hon vet typ. Usch, va jobbigt det ar! 
 
Nu ska vi dunka lite spansk musik innan vi drar oss! Ha de bra i solen (vilket jag horde rykte om att ni hade idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0