Solen i ogonen

sand mellan tarna, ljudet av vagorna och blasten i haret. Hur underbart ar de inte liksom. Har haft en helt underbart skon dag och annu ar den inte slut.
 
Borjade med kopcentret dar jag gick loss lite ;) Tva nya bikinioverdelar, nodvandigt da de blir solblekt sa himla fort har. Tre jeans, billigt och ocksa sant jag inte har hemma och en varjacka eller vinterjacka om man raknar med en vinter i Spanien.
 
Hur mysigt som helst att ligga pa stranden till sent pa kvallen, det ar egentligen nu det ar som skonast men har lite mer att gora idag sa har inte tid att ligga dar nere langre. Ska mota upp Felix om en timme da ska vi aka och kaka och sedan ska vi pa bio. Kande att vi ville hitta pa nagot sa bio fick de bli. Far se va de blir for nagon men de blir nog bra hur eller hur. 
 
Sa nu ska jag duscha och valja klader. Inte sa svart kanske eftersom det ar sa varmt. 
 

Kommentarer
Postat av: Liisa

haha, jaa visst är det kul :D Det tycker jag är det roligaste att shoppa. Precis, dom blir ju det :)

Tack så mycket!

Hur trivs du än så länge i spanien då? :D

Svar: Ja eller hur haha.
Jag trivs hur bra som helst, har gatt sa himla fort denna gangen, redan varit har i 9 veckor och ska hem snart igen. Inom en manad.
Sofia Berg

2012-07-16 @ 12:00:49
URL: http://li5a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0