Spoknatt

Som jag har sagt nagra ggr spokar de lite har till och fran. Vi ar helt sakra pa de liksom sa konstiga grejer de hander har. Igar var de dags igen. De var grymt varmt har inne pa kvallen sa vi satte pa kallluft och efter ett tag marker vi att det blir ju varmare och inget hander. Konstigt!
 
Gar och kollar och da ar den avstangd. Satter pa den och efter ett tag ar den avstangd igen. Sa holl vi pa. Helt sjukt!! Nagon som inte svettades kanske? ;) Ne men sa ar de har iaf, saker hander nar de hander. Helt plotsligt kan spisen va pa utan att nagon varit i koket. 
 
Nar jag val hade somnat vaknade jag till av ett ryck 02.30 och hade dromt om att jag hade min slakt har och vi bodde i ett skitstort hus och jag skulle visa hur vi hade de och sa och de spokade sa mkt sa jag blev helt torr i halsen och inte kunde prata efter det for jag va sa radd. Sa nar jag vaknade va jag tvungen att dricka vatten. Helt sjukt! 
 
Nehe, om man ska ta med sig ungarna nagonstans och hitta pa nagot idag kanske. Far se va som hander men har kan vi inte sitta varje dag inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0