Tennis

Onsdag och jag ar ledig :) Tjoho!! Barnvakt ikvall men blir nog inte sa jobbigt med tanke pa att barnen sover och jag kan sitta ute och ha de bra med ett glas vitt och lite godsaker. 

Ulla ringde igar sa idag ska jag dit och spela tennis med en tysk au pair, ska bli kul. Maste tejpa foten ordentligt bara sa de inte hander nagot. Men de gar nog bra. 

Sov lite langre idag men var grymt trott nar jag vaknade iaf. M tog med sig barnen for att kopa present och lite grejer sa jag ska ut och satta mig i solen nu tankte jag, lasa lite i min bok och njuta av varmen. Herregud, jag sitter jamt i skuggan nu. Nar man ar pa stranden alltid under parasollet for man pallar inte sola langre typ. For varmt!! Sa ar inte lika brun langre som jag var for ett tag sedan men men va gor val det. 
 
Ne nu ska jag slanga in kladerna i torktumlaren och vidare ut. Ha en bra dag for de ska jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0