Traning

Efter att ha hallt igang hela dagen igar satte jag mig ute och laste i boken och blev aldrig trott, nar kl var lite efter tolv slackte jag och forsokte sova. De tog ett tag men vaknade pigg imorse iaf och nar foraldrarna akt till jobbet tog jag pa mig traningskladerna och gick ut pa terrassen och sprang. runt runt runt och runt! Men de funkade de ocksa.
 
Mycket skonare att trana pa morgonen sa har man de gjort resten av dagen. Efter blev det styrka och nu ska jag ta mig en aggmacka! Har hittat ett sa gott brod pa Diaaffaren. Har gott knackebrod ocksa som vi kopte pa IKEA och lagrad ost! Hur gott som helst! :)
 
Ska testa en ny matratt idag ocksa far se hur de smakar. Sedan tar jag med mig barnen till stranden en svang tankte jag! De blir ju uttrakade och vill inget annat an kolla tv och sa kan de ju inte va! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0