Virus, IKEA & present

Tyvarr tar ju bloggen stryk av att jag inte har nagon dator, de blir inga bilder och jag orkar inte skriva lika mkt! Men men. Nu kommer en uppdatering pa denna vecka, da alla varit sjuka utom lilla A an sa lange. Nagot virus som gar nu sa forst var det jag trott, ont i kroppen, illamaende, en hel dag lag jag i sangen eller soffan. 

Dagen efter var jag pigg och foraldrarna hade diarre och spydde. Dagen efter det i onsdags var vi alla pigga och vi akte till IKEA for att kolla lite och I fick leka i lekrummet eller vad man sager. At god mat och hade de trevligt! 

Nar vi kom hem darifran akte vi till Llunas pool och badade innan I sager att hon har ont i magen, da akte vi hemat och da var de hennes tur att spy och diarréa. Men bara den kvallen, natten var det inget och idag har hon varit pigg lite slo men inget mot oss andra.

Idag kande jag att det inte var for frascht har hemma sa har stadat och tvattat HELA dagen, satte mig ner forst nu! Ja jag stod upp och at ocksa faktiskt! Tvattat alla lakan, overdrag till kuddar i soffan, strandhanddukar, handdukar, stadat och torkat overallt. 
 
Nar jag val satt igang kan jag inte sluta heller da bara rullar de pa sa fortsatte med barnens klader och leksaker. Har rensat ut allt som ingen av de kan ha och det ar tre stora soppasar och en stor med bebisleksaker som ska bort harifran. Fortfranande hur mkt kvar som helst dock men klar med det iaf :)
 
Fick aven en jattefin klanning och ett par sandaler av M i mandags. Skorna var dock for sma men imorn far jag se om jag kan ha de andra hoppas verkligen det!! 

Nu orkar inte skriva mer, mat i magen ar vad jag behover nu och ett glas vin ute pa terrassen med boken! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0