Viva España

Helt sjukt vilket drag det var har i lilla Aguilas igar. Typ alla va borta i centrum och kollade pa matchen och sa fort de blev mal sprang vi ut och lyssnade och herregud sager jag bara. Hade mer an garna vrit dar borta men ar inte helt hundra nu igen och R va ocksa trott sa det var M som var pa G med ol och grejer hahha.

Spanien vann iaf och raketerna borjade langt innan slutsignalen. kul kul! 
 
Natten har varit hemsk, febrig och matt illa. Varit nara pa att spy varje gang jag vaknat skont att vakna och ga upp och lagga sig i soffan. Nu sitter vi och kollar pa film. Hoppas barnen ar lugna idag med tanke pa att jag jobbar lang dag. 
 
Ska ta mig en kall dusch nu for kanner mig inte alls frasch.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0