Zumba

Skaka rumpa som I sager. Idag, hittade jag zumbaskivorna igen sa idag har vi dansat, barnen och jag! :) Ska forsoka gora de nu nagra dagar, kanner att traningen har hamnat valdigt langt ner pa listan senaste veckorna. Ska forsoka andra pa det nu! 

Efter ett svettigt pass blev de dopp i poolen och nar jag kom ut sag jag att det var ganska sa molnigt idag och lite kallt haha. Men det andras nog fort, lite kallt da menar jag typ 30 grader. 

Igar blev det som sagt bio. Vi akte genom centrum och gick typ inte komma fram for de va sa mkt trafik sa vi kom precis lagom till filmen borjade och vi sag Spiderman. Den va rolig, bra och lang. Va hemma lite efter tolv och da hade inte familjen kommit hem men de kom nagra min efter mig. 
 
Kollade lite pa en film pa tv:n innan vi alla gick och la oss. Trott som fan idag nar M knackade pa dorren och det var dags att ga upp. La mig i soffan med A och myste lite innan vi kakade frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0