Dagen efter

studenten och antar att det är många som är dåliga idag. Jag med lite! Men inte pga att jag drack igår för de gjorde jag inte, förutom vatten då. Jag är fortfarande inte 100 men hoppas bli det i helgen. 

Slappat hela förmiddagen och nu blir de mat om någon timme och sedan är det dags för jobb men de blir filmer och mys hela kvällen. Gör va som så jag slipper röra på mig för mkt! För det är ansträngande. 

Nu ska jag läsa lite om Allan, det är de enda jag har på minnet nu för tiden, Allan haha. Han är för rolig alltså. Har ni inte läst den boken gör det, ni får er några goda skratt. 100 åringen som hoppade ut genom fönstret och försvann. Något i den stilen heter den. Kommer inte ihåg exakt nu eftersom jag läser den på spanska. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0