Dammallergiker

Måndag, ny vecka och bara två veckor kvar i skolan för I. En för A tror jag sedan är det sommarlov och allt vad det innebär. Lugnare på morgonen, barnen hemma hela dagarna, mer lek och stoj. Hur kul som helst med andra ord :)

Idag städade jag och tvättade lite på förmiddagen innan jag gick ut och gick en sväng. Sedan var kl redan ett och de va dags att hämta I och sedan hem och laga mat - fajitas. Nu har jag suttit på mitt rum och läst lite. Har börjar läsa samma bok som jag läste nyss om 100 åringen som hoppade ut genom fönstret och försvann fast på spanska. Utmaning men va kul och jag fattar :) 

Börjar jobba snart igen och idag tror jag de blir rätt så lugnt. Vi ska nog inte göra så mkt. Eftersom vi nu har fixat poolen så får ungarna va här hemma ute idag och leka och bada och sedan kanske vi går till lekparken senare om vi orkar men det återstår att se.

Ikväll är det iaf fotboll som gäller, Sverige spelar. Ingen koll på vilka som är med eller något, har mer koll på spanska fotbollen nu men så är det väl. 

På tal om rubriken så tror ag fan att jag är dammallergiker. Så som jag nyser så fort det är lite dammigt och grejigt alltså. Eller kanske fukt om man kan va allergisk mot fukt? Det vet i fan men men. 

Nu ska ut och bada i poolen med I :) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0