Det kokar

Det är så grymt varmt här nu. Kl är lite efter elva och vi har redan 30 grader. Det var alltså svettigt på min morgonrunda idag som blev en timme senare än vanligt. Men nu är den iaf gjord och jag kan njuta resten av dagen. 

Igår gick I och jag till stranden runt 15 och kom hem 19.30. Det var så himla varmt och skönt och vattnet var verkligen varmt skulle tippa på 26 grader kanske. Bara för att de va varmt var det några maneter också men vi doppade och lekte ändå. Hur härlig eftermiddag som helst.

Idag är vi lediga M och jag och antar de bli stranden i eftermiddag igen med barnen och några kompisar. 

Jag stör mig att jag inte har någon bok att läsa och har läst alla här. Får väl sätta mig med en spansk och försöka fatta lite ;) haha. 

Hörde att ni i Sverige va lediga hemma idag också och såg att pappa och Helene håller på att fylla upp poolen. Hur skönt låter inte de då? Se till att ha vatten kvar när jag kommer hem i aug så jag kan få bada. Har inte badat i Sverige på två eller tre somrar annars. 

Får se om vi tar tag i att fixa vår lilla minipool snart också, de vore skönt. Men vi måste rengöra den ordentligt och fixa nytt filter och sånt så vi slipper algerna och de som kom hela tiden förra året. Palla fylla och tömma hela tiden liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0