Fotboll fotboll fotboll

Hela tiden fotboll nu, man har ju alltid något att göra då iaf. Det är skönt haha. 

Sitter ju som sagt och kollar på Sverige nu. Har stängt alla fönster och satt på fläktarna på fullt för helt plötsligt kom det värsta värme vindarna ute. Det är 35 grader ut nu helt sjukt. Det är kvavt och man kan knappt andas. Va tvungen att springa ut och ta in sakerna som flög omkring och herregud. 

Aja, här sitter vi nu iaf och hejjar på. Störigt att Sverige INTE är gula för jag tänker att det är dom hela tiden men det är ju tvärtom. Det är inte lite gult och blått på läktaren inte. Först tänkte jag är det bara svensk publik haha. Konstig tjej jag vet!

Det är kul att sitta och höra på spanska kommentatorer eller va de kallas. När de ska uttala de svenska namnen får man chansa va de säger för ibland är de bara för kul. Tycker verkligen inte om Zlatan, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Stör mig bara på honom när han har bollen. Men kom igen nu gör MÅÅÅÅÅL!! 

Va bara tvungen att skriva lite kände jag. Nu ska jag fortsätta glo innan det är reklam då ska jag fixa middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0