I ett flygplan i luften

Om jag ändå hade varit det för ett tag sedan eller nu och landat när som nära Vimmerby och bara kunnat se min syster och kusin springa ut på trappan hur glada som helst. Det är en speciell känsla, även för de som tittar på. För de som inte tagit studenten vet att snart är de deras tur och de som gjort det vet själva vilken härlig känsla de är och hade gärna gjort det igen. 

Idag går det inte sluta tänka på hur de har de och vad de gör exakt just nu. Ikväll är det studenfirande hemma på baksidan i stort partytält med massa härliga människor och allt kommer bara va så bra och här sitter jag sjuk och inte alls pigg i ett land långt hemifrån.

Idag kan vara den första dagen jag längtar hem och då riktigt mkt! Men, nu är det som det är och jag är glad iaf :) Ha en fortsatt bra dag alla studenter!


En regnig dag för tre år sedan var de jag som sprang ut på trappan överlycklig!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0