Ledig sommardag

Onsdag, vilket betyder att jag är ledig och jag ska verkligen slappa och bli frisk!! Har fortfarande ont i halsen men inte alls i närheten av gårdagen. Hade så ont så jag inte kunde svälja vatten så vi trodde de va halsfluss på G men nej då! Inte än iaf! Bättre idag.

Precis vaknat och druckit en kopp te med mangosmak. Hur gott som helst är det. Hittade det på Mercadona för någon vecka sedan! Ingen hemma nu så ska passa på att njuta av lugnet några timmar innan barnen kommer hem.

Ska sätta mig ute i skuggan och läsa lite i min bok. Ville bara säga att jag mår bättre idag, mer snorig och så men det funkar. Hellre lite snor än att inte kunna svälja. Det är jobbigt när man ÄLSKAR mat! haha. Gud va de skrattar åt mig här när jag får min ryckdagar och ska ha mat hela tiden typ. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0