Midsommarfirande

Vi kommer att fira midsommar i år :) Va glad man kan bli för lite färskpotatis, gräslök, gräddfil och sill. Helt sjukt! M:s mamma anlände hit igår med resväskan full med god mat och godis. Hur gött liksom? Vi tänkte att vi skulle ha svenskt midsommarfirande bara för det!

M är dessutom ledig fredag-söndag så de lär bli mkt kul under helgen tror jag :) nice nice!

Galet varmt och kvavt nu om dagarna så poolen används väl, fortfarande lite snorig och hostig men det går. Mkt bättre iaf och är piggare om dagarna och allt. 

Vi har varit på stranden en sväng i morse och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar för hungrig är jag ska jag säga er. Brukar ha ätit vid denna tiden men tänkte va social idag vid middagsbordet och äta med de andra haha. Jobbar kväll idag så får se om vi går till stranden senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0